woensdag 17 augustus 2011

Silvester Peperkamp

Een andere favoriete schilder van mij is Silvester Peperkamp. Sil was kunstschilder in Tiel (atelier op het station). Ik volgde zijn blog al enkele jaren, nadat ik in Zandvoort een prachtige olieverf van zijn hand had gekocht (100 x 100). Daarna heb ik contact met Silvester gehouden en mailden we zo nu en dan over van alles en nog wat. Tijdens het schilderfestival Noordwijk 2010 kocht ik nog 2 mooie werken van hem. In november 2010 heb ik Silvester in zijn atelier bezocht en hebben we een heel intens gesprek gehad. Na afloop kreeg ik de "molen van van Buren" van hem.
Helaas is Sil begin maart van dit jaar overleden. Heel verdrietig! Bedankt voor al het moois dat je vele jaren hebt gemaakt Sil; we zullen je nooit vergeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten