vrijdag 24 februari 2012

Amsterdamse gracht 2007

Heb deze olieverf al jaren in de kamer hangen. In 2007 gemaakt aan de hand van paar schetsen en foto's die ik tijdens wandeling in de hoofdstad had gemaakt. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en er kwamen steeds meer details en poppetjes bij die ik erbij heb verzonnen. Ze ontstonden vanzelf; kennelijk omdat ze onlosmakelijk bij Amsterdam horen. Kijk maar eens goed!
Omdat ik dit schilderij nog nooit op de blog had gezet en het jullie toch niet wilde onthouden; bij deze dan alsnog een oudje! Olieverf op doek 60 x 70. Interesse of alleen een reactie, stuur een mail aan zachart2011@gmail.com

1 opmerking:

  1. Deze is mooi! Zo leuk hoe jij zo enthousiast met het schilderen bezig bent; het is jouw leven! Bij mij is dat wat minder, maar ik schilder nog altijd met veel genoegen. Heb mij nu voorgenomen om al mijn schilderijen op mijn blog te zetten (dit weekend...) en wie weet vind iemand eentje heel mooi, mooi genoeg om op te hangen in zijn of haar huiskamer.

    Houd dat vast, dat enthousiasme!

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen